Zwrot towaru
Wszystkie zamówienia złożone w Oryzom możesz zwrócić w ciągu 14 dni.
Aby móc skorzystać z naszej gwarancji zwrotu, prosimy o przetestowanie produktu wyłącznie w taki sposób, jak miałoby to miejsce w sklepie stacjonarnym. Produkt powinien zostać zwrócony kompletny, w oryginalnym opakowaniu, nieużywany i nieuszkodzony.
Zwroty towarów, które nie są w stanie oryginalnym, mogą skutkować obniżoną kwotą zwrotu.
Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz również w naszym regulaminie.
Jak dokonać zwrotu?
1. Napisz do nas e-mail na adres support@oryzom.pl, podając numer zamówienia oraz produkty, które chcesz zwrócić.
2. Nasz zespół obsługi klienta sprawdzi Twoją prośbę i prześle Ci wszelkie niezbędne informacje oraz wytyczne dotyczące wysyłki.
3. Odeślij produkty zgodnie z instrukcjami na adres, który otrzymasz od nas mailowo.
4. Gdy tylko przesyłka dotrze do naszego magazynu, zostanie przetworzona, a zwrot środków zostanie dokonany możliwie jak najszybciej.
Uwaga: proces ten może potrwać do 3 tygodni.
WAŻNE:
Zwrot musi zostać odesłany na dokładny adres przekazany przez nasz zespół. W przeciwnym razie przesyłka może zostać odrzucona. Zwrot środków zostanie dokonany po przetworzeniu zwrotu przez nasz magazyn – maksymalnie do 3 tygodni.